7 клас.Зарубіжна література Навчання на період карантину

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА  7 КЛАС 

Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 7 класу із зарубіжної літератури
https://drive.google.com/file/d/1hKQHf_xsRxOo1i2ghFESwOhSbL4PwBcm/view?usp=sharing



ТЕМА. Аналіз сформованносгі читацьких компетенцій учнів. Анонс програми «Зарубіжна література. 8 клас». Рекомендації на літо
26.05

ЗАВДАННЯ:
Список творів із зарубіжної літератури для 8 класу
  • Біблія. Старий заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Новий заповіт (Євангеліє);
  • Міфи троянського циклу;
  • Гомер. «Іліада»;
  • Есхіл. «Прометей закутий»;
  • Публій Вергілій Марон. «Енеїда»;
  • Публій Овідій Назон. «Метаморфози»;
  • «Пісня про Роланда»;
  • Вільям Шекспір. «Ромео і Джульєтта»;
  • Мігель де Сервантес. «Дон Кіхот» (1 частина);
  • Мольєр. «Міщанин-шляхтич»;
  • Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц»;
  • Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон»;
  • Барбара Космовська. «Буба», «Буба: мертвий сезон».

ТЕМА. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
25.05
ЗАВДАННЯ: Виконати завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/richna-kontrolna-robota-377151.html
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=659574




ТЕМА. Контрольна робота № 6. Сучасна література. Я і світ (тести, розгорнуті відповіді на питання)  
19.05
ЗАВДАННЯ: Виконати завдання за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=919428



ТЕМА. Чорнильне серце. Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. її пригоди й духовне випробування. Поєднання реального й уявного світів.  Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе «Чорнильне серце» та однойменного художнього фільму.

 05.05 - 18.05


ЗАВДАННЯ:
 ТЕМА. Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула» Поєднання елементів казки і детективу у творі. Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.   
 30.04 - 04.05
ЗАВДАННЯ:
1. Поділіть героїв твору на позитивних та негативних: Марта, Софі, Летті, Фанні, Саліман, Хаул, Кальцифер, Майкл, Відьма Пустирищ, король, міс Ангоріан.
2.   Чи всі риси добрих героїв однозначно позитивні? Хто допомагає Софі, а хто заважає?Чи зустрічалися вам подібні герої у казках?
  •    Зробіть ілюстрації до твору
  •    Знайдіть у романі детективні та казкові елементи.
Робота з анкетою головної героїні ( в робочому зошиті)
А) Ім’я.
Б) Зовнішність.
В) Кого з героїв любить, кого – ні?
Г) Улюблене заняття.
Д) Мова героїні.

 ТЕМА.  Позакласне читання №4 Уліцька Л. «Паперова перемога»
 28.04
ЗАВДАННЯ:
  • Прочитати повість Уліцькой Л. «Паперова перемога»
  • Пролухати запис повісті за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xXKpaYO_dBIhttps://www.youtube.com/watch?v=xXKpaYO_dBI
  • Переглянути презентацію до уроку за посиланням     https://naurok.com.ua/prezentaciya-l-ulicka-paperova-peremoga-32756.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-l-ulicka-paperova-peremoga-32756.html
  • Написати твір-мініатюру " Дріб'язковий талант"
ТЕМА.   Айзек Азімов (1920-1992). «Фах» .Роздуми про майбутнє людини і людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.   

21.04-27.04
ЗАВДАННЯ:
  • Ознайомитися з життям і  творчістю А. Азімова, переглянувши експрес урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
  • Прочитати оповідання Азімова "Фах", або пролухати аудіокнигу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wIf6IXExao4 https://www.youtube.com/watch?v=wIf6IXExao4
  • Дібрати цитати до характе­ристики образів Хейлі Омейні, Тревіліяна. Ви­значити їхнє ставлення до науки, самостійного здобуття знань. 
  • Зробіть творчий прогноз "Як вплине на майбутнє Джордж Плейтен? Що він змінить у світі?"
  • Складіть сенкан до образу Джорджа Плейтена
  •  Створіть модель майбут­ньої цивілізації, описаної Азімовим.
Всі завдання переслати в особисті повідомлення в месенджер


ТЕМА. Контрольна робота№ 5 Створення фанфіку на основі творів 0. Генрі, Г. Уеллса та Р. Акутагави 

14.04
Фанфік (Fanfic) – це вигадана історія, написана шанувальниками (фанатами) певного оригінального серіалу, фільму, гри чи книги. У деяких випадках, фанфіки видаються в паперовому варіанті, але більшість з них поширюється через Інтернет. Іноді, подібні фанатські історії, можуть порушувати закони про авторське право, але як правило, санкції до них не застосовуються, якщо автори фанфіків не намагаються отримати фінансову вигоду.


 Фанфік – це розширена, доповнена чи повністю змінена історія, написана аматорами, під враженнями від якогось оригінального твору. Дана історія може містити в собі безліч різних аспектів, від розширення меж всесвіту до продовження або зміни основних сюжетних ліній головних персонажів. Наприклад, якщо фанатам, кінцівка твору здалася невиразною або незакінченою, то у своїх фанфіках вони можуть продовжувати вести історію направляючи її, на їхню думку, в правильне русло.
  • ЗАВДАННЯ:Створити фанфік на основі творів 0. Генрі,    Г. Уеллса та Р. Акутагави 
  • Наприклад. Різдвяна подорож Тома Сойєра (фанфік)
Ранок. Сонечко тільки-тільки просинається, а вже встигло подарувати свою усмішку всьому живому. З перших днів зими всі мріяли, щоб якнайшвидше випав сніг. Але він десь, напевно, заблукав та не поспішав до маленького містечка.
Ось рознеслося по вулицям голосне «гав-гав». Це Гек та Том грають у «догонялки». Вони так швидко бігали один за одним, що не помітили, як їх покликала Беккі.
- Хлопці, як ви можете бігати та веселитися, коли снігу немає, а Різдво вже на порозі?!
- Не переймайся, Беккі, ми можемо його знайти, – заспокоїв її Том.
- Так, можна вирушити у подорож, знайти, де вже випав сніг, та пограти в сніжки і зліпити Снігову Бабу, – зрадів Гек.
- А якщо ми заблукаємо, що тоді?
- Нічого, ми завжди знайдемо вихід! – відповів на це Том.
- Так треба вже збиратися! – вигукнув Гек.
- А що ми візьмемо у похід ?– запитала Беккі.
- По-перше, в подорож не треба брати важкі рюкзаки. По-друге, треба розподілити обов’язки. Гек, ти візьмеш побільше води, хліб, сіль та цукерки. Беккі візьме аптечку, шапки і рукавички. А я візьму ковдри та компас.
- А навіщо нам аптечка? – запитала Беккі.
- А якщо хтось із нас упаде і поранить коліно, треба ж буде надати першу медичну допомогу.
- Вибач. Я не здогадалась.
- А о котрій годині ми виходимо? – запитав Гек.
- О шостій годині ранку ми зустрічаємось біля мого будинку, - відповів Том.
І вони розійшлись по домівках збирати речі для подорожі.
О шостій годині ранку друзі зустрілися біля будинку Тома, як і домовлялись. Останнім прийшов Том: йому треба було щось вигадати для тітки, щоб вона дозволила йому піти на прогулянку.
- Привіт усім! Вже потрібно вирушати. Ми сьогодні летимо на Україну .
- Чому саме на Україну? – запитала Беккі.
- На Україні свято Різдва супроводжується дотриманням усіх давніх народних традицій: готують кутю, кладуть сіно на стіл, під скатертину, і сідають за стіл, коли сходить перша зіронька. Потім перевдягаються, ходять із піснями-колядками із домівки до домівки.
- А звідки ти все це знаєш? – запитав Гек.
- Учитель на уроці літератури розповідав.
Тим часом літак до України вже чекав їх, і вони злетіли в небо.
Приземлившись, перше, що побачили друзі – це сніг. Вони неймовірно зраділи побаченому, але водночас їм було трішки боязно: вони нікого не знали і боялися, як до них поставляться українці. Раптом до них підійшла добра жіночка і запитала:
- Дітки, ви звідки? До кого ви приїхали?
- Я Том, це Беккі, а це Гек. Ми прилетіли, щоб знайти сніг. А як Вас звати?
- Мене звати пані Марія, я живу недалечко звідси. Підемо до моєї домівки і, якщо маєте бажання, можете залишитися у мене. Мої рідні будуть дуже раді гостям.
- Дякуємо Вам, - зраділа Беккі.
Друзі вирушили до домівки пані Марії. Весь вечір гості та господарі навипередки розповідали про свою країну, традиції Різдва, про школу, про рідних і навіть поділилися мріями. Наступного дня – це було Різдво! -
Том та його друзі пішли до церкви. Після служби подорожували вуличками селища. Вони побачили , що по вулицям ходять групами дівчата та хлопці і сповіщають, що Христос народився. Друзі теж вирішили приєднатися до гурту, і діти із задоволенням взяли їх із собою. Том, Гек та Беккі отримали велике задоволення від усміхнених облич, пісень та подарунків. Потім пішли до пані Марії пробувати кутю. Це було так смачно!
Але прийшов час повертатися додому, бо як же без них будуть святкувати Різдво рідні? Друзі зі всіма попрощалися та полетіли до свого містечка.
Коли вони прилетіли додому, то їхньому подиву не було меж: вулиці рідного міста так замело снігом, що ледве знайшли власні домівки. Діти весело грали в сніжки та ліпили Снігових Баб. Жителі міста дуже зраділи Тому, Геку та Беккі, яких не бачили майже місяць. Тітка Полі розцілувала їх усіх і навіть не сварила Тома. А друзі раділи, що хоч трішки пізнали Україну та українське Різдво, та й сніг у місто повернули.




ТЕМА. Позакласне читання №3 Хто й чому бреше? Де проходить межа дозволеного? (до розуміння головної проблеми новели Курта Воннегуга «Брехня») 

13.04
ЗАВДАННЯ:рочитати новелу Курта Воннегуга «Брехня» https://www.youtube.com/watch?v=9Amj0Zlm3xY  (аудіокнига читає Сергій Чонишвілі)
Переглянути   презентацію  https://naurok.ams3.digitaloceanspaces.com/uploads/files/5502/32702.pptx
Працюємо за таким планом: 
1. Стислий зміст ( про що роман, головні та другорядні герої, основні події).
2. Розповідь про найцікавіші моменти з демонстрацією власних ілюстрацій. 
3. Інсценізація цікавого моменту за вибором учнів.

4. Власні враження від твору. ( в робочому зошиті)   фото у вайбер


 ТЕМА. Рюноске Акутагава (1892-1927). «Павутинка» Філософський зміст новели Рюноске Акутагава «Павутинка»      30.03 - 31.03
ЗАВДАННЯ:
  • Повторити відомості про Японію 
  • Ознайомитися з творчістю Рюноске Акутагава
  • Прочитати новелу «Павутинка»
  • Схарактеризуйте образ Кандити
  •          Що ви бачите перед собою?
  •      Яке слово для вас асоціюється із цим малюнком? Напишіть його посередині малюнка.
  •   Навколо павутинки напишіть 5-6 слів, які притягуються  до вашого основного слова, яке ви написали в центрі наче магнітом.
  •      Складіть текст-висловлювання з використанням цих слів, а темою буде ключове слово, яке написане у вас в центрі.



ТЕМА. Герберт Джордж Уеллс (1866-1946). «Чарівна крамниця» Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса «Чарівна крамниця» 
Світ очима дітей і дорослих у новелі Г.Уеллса «Чарівна крамниця» 
23.03 - 24.03

ЗАВДАННЯ:
♦ Пригадайте, що таке новела, які її різновиди бувають. Доведіть, що твір «Чарівна крамниця» — новела.
♦ Дайте визначення поняттю фантастичний твір, визначте, що у творі Г. Уеллса реалістичне, а що — фантастичне.
Заповнення таблиці в робочому зошиті
Реальне
Фантастичне


Уміти розповідати про життя і творчість письменника, знати зміст новели «Чарівна крамниця», переказувати, аналізувати, висловлювати свої почуття та враження.  в робочому зошиті,фото у вайбер




ТЕМА: О, Генрі «Останній листок»   . Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів. Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат, їх динаміка (Сью, Джонсі). 
16.03-17.03 
фото у вайбер
Прочитати новелу, 
ЗАВДАННЯ:
- Прочитайте новелу О. Генрі «Останній листок»- Доведіть, що твір О. Генрі «Останній листок» є новелою.
- Як ви розумієте назву новели О. Генрі?
- Чи можна говорити про гуманізм художнього твору, якщо герой гине?
- Яке враження справила на вас новела О. Генрі «Останній листок»?

 Висловіть свою думку в робочому зошиті.
Наприклад. В центрі слово «життя», а навколо слова «любов», «доброта», «людяність», «віра», «надія». Життя прожити – не поле перейти. Хай панує в серці любов, доброта, людяність , віра і надія на краще . Життя ми робимо своїми руками і вчинками. Памятаймо про це!

-Виконайте тестові завдання за допомогою гугл-форми


  - Перечитайте в коментарі тлумачення слова «шедевр». Якої ви думки про шедевр Бермана і його вчинок?



Комментариев нет:

Отправить комментарий