11 клас.Зарубіжна література Навчання на період карантину

                                   ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 11 КЛАС



Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 11 класу
із зарубіжної літератури
https://drive.google.com/file/d/1cuqs6c2FRxPEYwDo18LU_c44a8fIBUE3/view?usp=sharing



ТЕМА. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу   
 25.05
Завдання: Виконати завдання за посиланням



ТЕМА. Контрольна робота. Література другої половини ХХ– початку ХХІ ст. Різнорівневі завдання    
19.05
Завдання:  Виконати завдання за посиланням : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=276063



ТЕМА. Джон Майкл Ґрін (нар. 1977). «Провина зірок».
Д. Ґрін – американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблоґер. «Провина зірок» – розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини
 Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді.      
 18.05
Завдання:
ЗАПОВНІТЬ ПАСПОРТ ТВОРУ:

Жанр твору
Проблеми
Образи
Тема
Ідея











ТЕМА.  Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.             
  04.05
Завдання: Подивитися матеріали за посиланням
 https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgkhttps://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk



ТЕМА. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.          
   27.04
ЗАВДАННЯ:
Переглянути презентацію за посиланням  
https://youtu.be/SYkDD6YsZBM?list=PLiMjzn-nG_cPzXMcReXqa-mghqWdMxg4Vhttps://youtu.be/SYkDD6YsZBM?list=PLiMjzn-nG_cPzXMcReXqa-mghqWdMxg4V

Прочитати п'єсу "Носороги" або прослухати радіоспектакль за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Wdkj3tUPUxA


ТЕМА.  Контрольна робота№ 3 Контрольний твірПроблеми війни і миру в літературі ХХ століття).

13.04
Завдання:  

Рекомендую переглянути!
- Аудіокнига. Скорочено.Б.Брехт. "Матінка Кураж і її діти"
https://www.youtube.com/watch?v=UqVeuijkSjg
- Буктрейлер. Г.Белль. "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
https://www.youtube.com/watch?v=bc1rGVex8lg
- Аудіокнига Г.Белль.
https://www.youtube.com/watch?v=IxvCXyG0g1o
- П.Целан. "Фуга смерті"
.https://www.youtube.com/watch?v=okIcslNQgoA
Письмово в робочому зошиті  роаналізувати твори:Бертольд Брехт “ Матінка Кураж та її діти”,Генріх Белль “ Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..”, Пауль Целан “ Фуга смерті” і написати відгук на тему: 
Тема твору:   “ Проблеми війни і миру в літературі ХХ ст”
Роботу виконати можна в робочому зошиті або в Word . Надіслати на ел. пошту  (якщо в зошиті то фото сторінок в месенджер або вайбер)


ТЕМА. Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами». Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.                                  
     30.03
Завдання:Переглянути експрес урок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28&t=2shttps://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28&t=2s
 Прочитати оповідання  Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Яким ви уявили героя? Занотуйте в зошит. Розкрити особливості художнього світу Ґ.Ґ. Маркеса (поєднання соціального й психо­логічного, відтворення місцевого колориту, тяжіння до умовного, гротескного, фантастичного, різноманітних форм поетичної символізації, змалювання дивно­го, незвичайного, абсурдного, надприродного серед повсякденного життя, ство­рення «фантастичної дійсності», в якій зруйновано межі між реальним і надреальним, об'єктивним і суб'єктивним).

Прослухати аудіокнигу "Стариган із крилами" за посиланням 
 https://www.youtube.com/watch?v=S2pA2c3cwCI  

Написати есе на одну з тем:
А. Коли повернеться янгол?
Б. У чому сенс візиту янгола?
В. Про що Ґ.Маркес попереджає людство?
 Надіслати на ел. пощту  (якщо в зошиті то фото сторінок в месенджер)




ТЕМА. Ернест Міллер Хемінгуей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Хемінгуея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море»

16-23.03
Опрацювати:
Творчість Е.Хемінгуея протягом багатьох десятиліть привертає увагу читачів і критиків. Вони відкривають у ньому все нові й нові риси, губляться перед «таємницею» авторської манери письменника, виступають із суперечливими судженнями про його твори. І чи не найбільшу кількість таких суперечливих відгуків викликала філософська повість-притча «Старий і море», написана письменником у 1952 році. «Старий і море» - лебедина пісня автора, якою він лагідно завершує свій творчий шлях, що підбиває філософський підсумок його боротьби за гуманізм, за красу, за гідність людського життя. У 1953 році за цю повість Е.Хемінгуей отримав вищу літературну нагороду США – премію Пулітуер. А у 1954 році йому присудили Нобелівську премію.
На таємничому, могутньому Гольфстрімі відбуваються події філософської притчі про людство і світ, про людину, що створена не для поразок. Все просто, як боротьба стихій, акули, море і самотній човен старого рибалки. Однак уже кілька десятиліть цей твір читається по-різному читачами різних поколінь. У чому ж таємниця повісті?
«Людина – найкращий витвір природи», - так говорив Сент-Екзюпері.
«Весь світ людина прикрашає собою», - стверджував Фірвуст.
«Мы - источники веселья скорби рудник,
Мы – вместилище скверны и чистый родник,
Человек, словно в зеркале мир, многолик:
Он – ничтожен, И он же – безмерно велик».
(О.Хайям)
Так говорили про людину представники різних народів і поколінь, а сьогодні ми з’ясуємо, як ставився до людини Хемінгуей.
«Сила книжок Хемінгуея в чудній і вимогливій людяності. У нього свій світ. Його книжки не розслаблюють, атмосферу в них навіть не назвеш похмурою, бо їм притаманна напружена радість боротьби, боротьби за людину, яку можна вбити, але не можна здолати», - пише дослідник творчості письменника Д.Затонський.
Про героя, який залишається Людиною у межовій ситуації,і будемо говорити.

https://www.youtube.com/watch?v=Z-Obuk7EZCQhttps://www.youtube.com/watch?v=Z-Obuk7EZCQ

Слово учителя (продовження)
Сьогодні ми спробуємо розгадати «таємницю» повісті «Старий і море», розкрити її високий гуманістичний пафос, дати відповідь на питання, про що ця повість, про двобій людини і риби, чи про гармонію людини і природи, про силу чи безсилля людини, про людську мудрість чи про людське безумство, про самотність людини в світі природи і в суспільстві чи невидимих зв’язках, що існують між людьми?
— У центрі повісті фігура старого рибалки Сантьяго. Це не звичайний старий. Старий живе відповідно до власного трудового етичного кодексу, героїчно бореться за життя й людську гідність.
Рибу з’їдають акули. Здається, старий зазнає поразки. Сум, самотність, старість. Слабкість, згасання підкреслюються навіть в описі зовнішності рибалки.
У боротьбі старого з акулами виражено оптимізм. Хемінгуей невтомно знову й знову підкреслює тему непереможності людини. По суті, повість учить, що поки людина жива, поки вона відчуває себе людиною, є надія на краще.
«Якщо хочете,— стверджує Д. Затонський,— образ старого Сантьяго з повісті-притчі Хемінгуея «Старий і море» піднесений до рівня міфу, міфу про людину, переможену й водночас непереможну».
Хемінгуея люблять і високо цінують у світі, про нього дуже багато пишуть. Його творчість суттєво вплинула на численних митців Європи та Америки. Сам письменник до своєї літературної праці ставився надзвичайно серйозно: «Нема на світі справи важчої, ніж писати просту, чесну прозу про людину. Спочатку слід вивчити те, про що пишеш. А потім навчитися писати. На одне і на друге йде все життя».

https://www.youtube.com/watch?v=jw-fxXOAsyM

Прийом «Так чи ні»   за посиланням  https://docs.google.com/forms/d/11l9sGni-8ZgcojxBqEgrg_dTWalYzsTpSkKkG-7vpeA/edithttps://docs.google.com/forms/d/11l9sGni-8ZgcojxBqEgrg_dTWalYzsTpSkKkG-7vpeA/edit

1 Старому рибалці не щастило в морі 84 дні 
2. Старий навчав хлопця рибалити і його батьки з радістю відпускали в море з Сантьяго
3. У старого и хлопця було спільне захоплення – футбол
4. Сантьяго жив у старій хижі, де були лише ліжко і стіл і стілець 
5. На світанку старий відправився в море  разом з Моноліно
6. Перший улов старого – невеликий тунець 
7.  Велика рибина тягла старого у відкрите море 
8. На корму човна сіла велика пташка перепочити і старий  зігнав її 
9. Старий переміг рибу і затягнув на човен 
10. Двобій з першою акулою старий виграв
11. Старий справився із цілою зграєю акул 
12. Повернувшись додому, старий заснув і йому снилися леви 

Комментариев нет:

Отправить комментарий