ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 11 КЛАС
13.04
Прослухати аудіокнигу "Стариган із крилами" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=S2pA2c3cwCI
Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 11 класу
із зарубіжної літератури
із зарубіжної літератури
https://drive.google.com/file/d/1cuqs6c2FRxPEYwDo18LU_c44a8fIBUE3/view?usp=sharing
ТЕМА. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
ТЕМА. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
25.05
Завдання: Виконати завдання
за посиланням
ТЕМА. Контрольна робота. Література другої половини ХХ– початку ХХІ ст. Різнорівневі завдання
19.05
ТЕМА. Джон Майкл Ґрін (нар. 1977). «Провина зірок».
Д. Ґрін –
американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді,
відеоблоґер. «Провина зірок» – розповідь про історію кохання невиліковно
хворих юнака та дівчини
Образи головних героїв. Ідея цінності життя.
Символіка назви твору. Ліризм, іронічність
оповіді.
18.05
Завдання:
- Подивитися експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JgzmNGFJWJk
- Послухати аудіокнигу за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pYfz0IFKePwhttps://www.youtube.com/watch?v=pYfz0IFKePw
ЗАПОВНІТЬ ПАСПОРТ ТВОРУ:
Жанр твору
Проблеми
Образи
Тема
Ідея
Жанр твору
Проблеми
Образи
Тема
Ідея
ТЕМА. Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в
оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів
читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри
письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на
істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної
метафори.
04.05
Завдання: Подивитися
матеріали за посиланням
ТЕМА. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Постмодернізм – одне із найяскравіших
літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.
Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
27.04
ЗАВДАННЯ:
Переглянути презентацію за
посиланням
https://youtu.be/SYkDD6YsZBM?list=PLiMjzn-nG_cPzXMcReXqa-mghqWdMxg4Vhttps://youtu.be/SYkDD6YsZBM?list=PLiMjzn-nG_cPzXMcReXqa-mghqWdMxg4V
Прочитати п'єсу "Носороги" або прослухати
радіоспектакль за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Wdkj3tUPUxA
ТЕМА. Контрольна
робота№ 3 Контрольний твір. Проблеми війни і
миру в літературі ХХ
століття).
13.04
Завдання:
Рекомендую переглянути!
- Аудіокнига. Скорочено.Б.Брехт. "Матінка Кураж і її діти"
https://www.youtube.com/watch?v=UqVeuijkSjg
- Буктрейлер. Г.Белль. "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
https://www.youtube.com/watch?v=bc1rGVex8lg
- Аудіокнига Г.Белль.https://www.youtube.com/watch?v=IxvCXyG0g1o
- П.Целан. "Фуга смерті".https://www.youtube.com/watch?v=okIcslNQgoA
Письмово в робочому зошиті роаналізувати твори:Бертольд Брехт “ Матінка Кураж та її діти”,Генріх Белль “ Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..”, Пауль Целан “ Фуга смерті” і написати відгук на тему:
Рекомендую переглянути!
- Аудіокнига. Скорочено.Б.Брехт. "Матінка Кураж і її діти"
https://www.youtube.com/watch?v=UqVeuijkSjg
- Буктрейлер. Г.Белль. "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
https://www.youtube.com/watch?v=bc1rGVex8lg
- Аудіокнига Г.Белль.https://www.youtube.com/watch?v=IxvCXyG0g1o
- П.Целан. "Фуга смерті".https://www.youtube.com/watch?v=okIcslNQgoA
Письмово в робочому зошиті роаналізувати твори:Бертольд Брехт “ Матінка Кураж та її діти”,Генріх Белль “ Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..”, Пауль Целан “ Фуга смерті” і написати відгук на тему:
Тема
твору: “ Проблеми війни і миру в
літературі ХХ ст”
Роботу виконати можна в робочому зошиті або в Word . Надіслати на ел.
пошту (якщо в зошиті то фото сторінок в месенджер або вайбер)
ТЕМА. Ґабріель
Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами». Короткі відомості про
життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ.
Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа
Маркеса «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства.
Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення,
морального відродження, повернення до вічних цінностей.
30.03
Завдання:Переглянути експрес урок за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28&t=2shttps://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28&t=2s
Прочитати оповідання Ґ.
Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Яким ви уявили героя? Занотуйте в
зошит. Розкрити особливості художнього світу Ґ.Ґ. Маркеса (поєднання соціального й психологічного, відтворення
місцевого колориту, тяжіння до умовного, гротескного, фантастичного,
різноманітних форм поетичної символізації, змалювання дивного, незвичайного,
абсурдного, надприродного серед повсякденного життя, створення «фантастичної
дійсності», в якій зруйновано межі між реальним і надреальним, об'єктивним і
суб'єктивним).
Прослухати аудіокнигу "Стариган із крилами" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=S2pA2c3cwCI
Написати есе на
одну з тем:
А. Коли повернеться янгол?
Б. У чому сенс візиту янгола?
В. Про що Ґ.Маркес попереджає
людство?
Надіслати на
ел. пощту (якщо в зошиті то фото сторінок в месенджер)
ТЕМА. Ернест Міллер Хемінгуей (1899 –
1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі»
героїв Е. М. Хемінгуея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті
«Старий і море».
16-23.03
Опрацювати:
Творчість
Е.Хемінгуея протягом багатьох десятиліть привертає увагу читачів і критиків.
Вони відкривають у ньому все нові й нові риси, губляться перед «таємницею»
авторської манери письменника, виступають із суперечливими судженнями про його
твори. І чи не найбільшу кількість таких суперечливих відгуків викликала
філософська повість-притча «Старий і море», написана письменником у 1952 році.
«Старий і море» - лебедина пісня автора, якою він лагідно завершує свій творчий
шлях, що підбиває філософський підсумок його боротьби за гуманізм, за красу, за
гідність людського життя. У 1953 році за цю повість Е.Хемінгуей отримав вищу
літературну нагороду США – премію Пулітуер. А у 1954 році йому присудили
Нобелівську премію.
На
таємничому, могутньому Гольфстрімі відбуваються події філософської притчі про
людство і світ, про людину, що створена не для поразок. Все просто, як боротьба
стихій, акули, море і самотній човен старого рибалки. Однак уже кілька
десятиліть цей твір читається по-різному читачами різних поколінь. У чому ж
таємниця повісті?
«Людина
– найкращий витвір природи», - так говорив Сент-Екзюпері.
«Весь
світ людина прикрашає собою», - стверджував Фірвуст.
«Мы - источники веселья скорби рудник,
Мы – вместилище скверны и чистый родник,
Человек, словно в зеркале мир, многолик:
Он – ничтожен, И он же – безмерно велик».
(О.Хайям)
- Так говорили про людину
представники різних народів і поколінь, а сьогодні ми з’ясуємо, як ставився до
людини Хемінгуей.
«Сила
книжок Хемінгуея в чудній і вимогливій людяності. У нього свій світ. Його
книжки не розслаблюють, атмосферу в них навіть не назвеш похмурою, бо їм
притаманна напружена радість боротьби, боротьби за людину, яку можна вбити, але
не можна здолати», - пише дослідник творчості письменника Д.Затонський.
Про
героя, який залишається Людиною у межовій ситуації,і будемо говорити.
Слово учителя (продовження)
Сьогодні ми спробуємо розгадати «таємницю» повісті
«Старий і море», розкрити її високий гуманістичний пафос, дати відповідь на
питання, про що ця повість, про двобій людини і риби, чи про гармонію людини і
природи, про силу чи безсилля людини, про людську мудрість чи про людське безумство,
про самотність людини в світі природи і в суспільстві чи невидимих зв’язках, що
існують між людьми?
— У центрі повісті фігура старого рибалки Сантьяго. Це
не звичайний старий. Старий живе відповідно до власного трудового етичного
кодексу, героїчно бореться за життя й людську гідність.
Рибу з’їдають акули. Здається, старий зазнає поразки.
Сум, самотність, старість. Слабкість, згасання підкреслюються навіть в описі
зовнішності рибалки.
У боротьбі старого з акулами виражено оптимізм.
Хемінгуей невтомно знову й знову підкреслює тему непереможності людини. По
суті, повість учить, що поки людина жива, поки вона відчуває себе людиною, є
надія на краще.
«Якщо хочете,— стверджує Д. Затонський,— образ старого
Сантьяго з повісті-притчі Хемінгуея «Старий і море» піднесений до рівня міфу,
міфу про людину, переможену й водночас непереможну».
Хемінгуея люблять і високо цінують у світі, про нього
дуже багато пишуть. Його творчість суттєво вплинула на численних митців Європи
та Америки. Сам письменник до своєї літературної праці ставився надзвичайно
серйозно: «Нема на світі справи важчої, ніж писати просту, чесну прозу про
людину. Спочатку слід вивчити те, про що пишеш. А потім навчитися писати. На
одне і на друге йде все життя».
https://www.youtube.com/watch?v=jw-fxXOAsyM
Прийом «Так чи ні» за
посиланням https://docs.google.com/forms/d/11l9sGni-8ZgcojxBqEgrg_dTWalYzsTpSkKkG-7vpeA/edithttps://docs.google.com/forms/d/11l9sGni-8ZgcojxBqEgrg_dTWalYzsTpSkKkG-7vpeA/edit
1 Старому рибалці не щастило в морі 84
дні
2. Старий навчав хлопця рибалити і його
батьки з радістю відпускали в море з Сантьяго
3. У старого и хлопця було спільне
захоплення – футбол
4. Сантьяго жив у старій хижі, де були
лише ліжко і стіл і стілець
5. На світанку старий відправився в
море разом з Моноліно
6. Перший улов старого – невеликий
тунець
7. Велика рибина тягла старого у
відкрите море
8. На корму човна сіла велика пташка
перепочити і старий зігнав її
9. Старий переміг рибу і затягнув на
човен
10. Двобій з першою акулою старий виграв
11. Старий справився із цілою зграєю
акул
12. Повернувшись додому, старий заснув і
йому снилися леви
Комментариев нет:
Отправить комментарий