6 клас. Зарубіжна література Навчання на період карантину

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 6 клас

Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 6 класу із зарубіжної літератури
https://drive.google.com/file/d/1NNRVCnTpyOOTHrMPkzG9wRfEWt8TUBuK/view?usp=sharing



Тема:  Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

28.05
ЗАВДАННЯ: Виконати підсумкову контрольну роботу за посиланням.



Тема: Контрольна робота № 6 Творчість Р. Бредбері, Р. Шеклі, А. Ліндґрен, М. Енде. 

26.05

Тестові завдання 


ЗАВДАННЯ: Виконати  контрольну роботу за посиланням. 
https://naurok.com.ua/test/homework/2339684https://naurok.com.ua/test/homework/2339684

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4894773https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4894773


Тема: Розвиток мовлення№ 4.   Створення кіносценарію за мотивами літературного твору
21.05  



ЗАВДАННЯ: 
  • потрібно  написати  кіносценарій за мотивами літературного твору                    Кіносценарій (італ. scenario, від лат. scaena - сцена) ─ план розгортання дії фільму, створеного за художнім твором.                                                                                                   Епізод – частина художнього твору (фільму), що має самостійне значення.
  •  Робота з пам’яткою
    • Що треба з’ясувати перед роботою над сценарієм:                                                                              
    •  Жанр фільму ─ німий або звуковий, ігровий або музичний, комедія або драма.
    •        Якщо сюжет твору залишається незмінним, то це буде сценарій за твором, якщо сюжет твору змінюється – сценарій за мотивами твору.
    •       Обміркувати, кого запросити на головні ролі.
    •        Як буде називатися фільм?
    •        Із яких епізодів він буде складатися?
    • Роботу написати в зошиті, фото в месенджер.


Тема: Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці. Моральні цінності, що утверджуються у творі.    
12.05-19.05
  ЗАВДАННЯ: 
https://www.youtube.com/watch?v=7fSzeb2wrfghttps://www.youtube.com/watch?v=7fSzeb2wrfg    або прочитати уривки в підручнику


   

Тема: Позакласне читання. Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Моральні цінності у творах письменниці
07.05

  •  ЗАВДАННЯ:  Робота над казкою Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо».
  • Обмін враженнями прослуханого, евристична бесіда за питаннями:
  •  Асоціативний вибірковий диктант.Виберіть ті слова, які асоціюються у вас із образом Міо.
 Дивний, освічений, спокійний, добрий, відповідальний, вразливий, забіяка, пихатий, сміливий, незвичайний, чемний.
- Хто такий Бу Вільгельм Ульсон?
- Як ставилися до нього тітка Едлі й дядько Сікстен?
- Як Буссе потрапив у Країну Далеку?
- Розкажіть про життя хлопчика у цій країні?
- Як ставився до нього тато – король?
- Хто такий Міраміс?
- Розповісти про зачарованих птахів.
- Чому всі боялися лицаря Като, який проживав у Країні Чужинецькій?
- Хто допоміг Міо у боротьбі із лицарем Като?


Тема:  Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві Роздуми автора про майбутнє людини і людства.  Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.                 28.04 - 05.05

  • ЗАВДАННЯ:  Опрацювати стор. підручника 203-215. Знати зміст оповідання «Запах думок», уміти відповідати на запитання (стор.215). Намалювати уявного звіра, який міг жити на цій планеті.
  • Дати відповідь на запитання: Які якості характеру допомогли Кліві вижити на невідомій планеті. Довести, що «Запах думок» – фантастичне оповідання.
  • Скласти сенкан до образу головного героя.. Наприклад:
Кліві                                                                                                                                         Сильний, винахідливий,
Бореться, думає, уявляє,                                                                
Дає планеті бій                                                                                                                       
Переможець

Асоціативне гроно.Завдання на гугл диску   ( ГУГЛ МАЛЮНКИ)     https://docs.google.com/drawings/d/1vawxy977f6imG-vPKLh7xrfCEHVBG107kPK20hRzP3M/edit


Тема:  Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. ». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.  


21.04-23.04
  ЗАВДАННЯ:    
    • Прослухати аудіокнигу за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0whttps://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w або прочитати новелу в підручнику
    • Підготувати повідомлення про картину Леонардо да Вінчі «Мона Ліза» («Джоконда»).   Опрацюйте посилання:     https://www.youtube.com/watch?v=V5Pic2VZJdAhttps ://www.youtube.com/watch?v=V5Pic2VZJdA
    • Подумайте  над  запитанням  "Чому  головний герой  дитина".  Продовжити  історію  Тома
    • Написати твір-мініатюру «Чому людина повинна бути відповідальною за життя на планеті Земля». ФОТО У ВАЙБЕР.




    Тема: Контрольна робота №5 Поетичне бачення світу (за творчістю Мацуо Басьо, Р. Бернса, Г. Лонгфелло, Дж. Родарі) Тестові завдання  
    16.04

    І – ІІ рівні
    1.Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».
    А) Р.Бернс,    Б) Мацуо Басьо,     В) Дж.Родарі.
    2.Усе життя він працював на землі, навіть після успіху першої збірки поезій не покинув плуга, його називати поетом-орачем. 
    А) Р.Бернс,    Б) Мацуо Басьо,     В) Дж.Родарі.
    3.У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
    А) Лонгфелло,      Б) Р.Бернс,       В) Дж.Родарі.
    4.Хто автор цих рядків: Ваша сила тільки в згоді,//А безсилля – в ворожнечі!
    А) Лонгфелло,      Б) Р.Бернс,       В) Дж.Родарі.
    5.Про яку пору року йдеться у вірші:
    Метелик літає,
    Одна-однісінька тінь
    на всьому полі.                        
    А) осінь,     Б) літо,     В) весна.
    6.Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:
    Прощавайте, пущі дикій тіняві гаї,
    Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї.
    А) метафори,     Б) епітети,     В) порівняння.

    ІІІ рівень
    7.Дайте визначення поняття «ліричний герой».
    8.Встановіть відповідність.

    1.Р.Бернс
    А) Америка
    2.Г.Лонгфелло
    Б) Італія
    3.Дж. Родарі
    В) Шотландія
    1. «Листівки з видами міст»
    А) Р.Бернс
    2. «Моє серце в верховині»
    Б) Г.Лонгфелло
    3. «Пісня про Гайавату»
    В) Дж. Родарі


    ІV рівень
    9.Дайте розгорнуту відповідь на  запитання. Яку «правду життя» розкриває
    Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?

    ЗАВДАННЯ НА ЛИСТКАХ, ФОТО У МЕСЕНДЖЕР.




    ТЕМА.  Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. до його відкриття  Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.                 
     02.04- 14.04



      ЗАВДАННЯ: 
    1. Виразне читання вірша Дж.Родарі «Листівки з видами міст…»
    Листівки з видами міст


    Поштові листівки з видами міст

    Купує в Італії кожен турист.

    Ось Рим — Колізей, Капітолій і Форум...

    Мілан із славетним готичним собором.

    Ось Піза з своєю похилою вежею.

    Венеція-краля з каналів мережею.

    Ось Генуя — гавань, палаци блискучі,

    Неаполь — затока, Везувій димучий...

    Чудово! Прекрасно! Розкішні види!

    А глянь за картинки — чи так воно вийде?

    Чи справді в Венеції тільки й роботи —

    Гондоли ганять і співать без турботи?

    Чи справді безжурні неаполітанці

    Тільки те й знають, що гулі і танці?

    Не вірю я чужим речам,

    А вірю я своїм очам.

    Дозвольте, синьйори, самому розглянуться

    На всі ті міста — у натурі, без глянцю.

    Хай сам подивлюся.

    Хай сам я побачу,

    Кому як живеться.

    Хто скаче, хто плаче.

    Хай сам я узнаю.

    Хто як міркує.

    Хто діло робить.

    Хто байдикує,

    Хто на роботу йде не снідавши.

    Хто спать лягає не обідавши,

    Та ще й на камені голому,

    Бо ніде прихилити голову...

    Погляньте і ви за картинки, синьйори:

    Картинки веселі, життя — суворе.

    Переклад М.Лукаша


    ЗАВДАННЯ:

    І – знайти у вірші художні засоби, пояснити їхню роль.


    ІІ – визначити тему та ідею поезії

    ІІІ – віднайти в тексті приклади використання антитези. 

    Завдання в робочому зошиті, фото у вайбер


    2.Але, щоб краще зрозуміти зміст поезії, відкриємо словникову скарбничку.


    Капітолій – один із семи пагорбів, на яких виник Давній Рим

    Колізей – амфітеатр,де відбувалися бої гладіаторів

    Форум – площа для масових зборів

    Мілан – місто Італії, де розміщений один із найкращих соборів

    світу, побудований у готичному стилі

    Пізанська вежа – знаменита похила вежа заввишки 55 – 56 м

    Венеція – найромантичніше місто Італії

    Гавань – захищене від вітру місце, куди заходять кораблі

    Неаполітанська затока – розташована на західному березі Італії, її

    ширина – 30 м

    Везувій – один із небезпечних вулканів світу

    Гондоли – човни

    Гулі – ігри

    Синьйори – звертання до чоловіків

    Глянець – блискуча поверхня


    Написати твір-мініатюру «Про що може розповісти листівка?» Завдання в робочому зошиті, фото у вайбер



    Тема уроку. Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі               
      24.03 - 31.03
      ЗАВДАННЯ: 


     - Як ви думаєте, чому поет не скористався можливістю залишитися у Единбурзі? (ваше припущення, дайте письмову відповідь в робочому зошиті)

    Поема  це ліричний, епічний або ліро-епічний твір з ліричним або оповідним сюжетом, у якому зображені значні події й яскраві характери. 


    Прочитати поему Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». Скласти характеристику Гайявати.

    .      Самостійна робота учнів в робочому зошиті (рішення кросворду).
    Тож давайте перевіримо, наскільки уважно ви читали твір.
    Зауваження: під час заповнення кросворду слова-відповіді необхідно записати в називному відмінку!
     Гайавата – це ….. племені оджибуеїв.           
    2    Гітчі-Маніто зробив цибух для люльки з …. 
    3    Індіанці прикрашали себе перед боєм …. 
    4    Човен індіанців, на якому Гайавата відплив у Царство вічного життя …
    5    Гітчі-Маніто дав людям …. 
    6    Наречена Гайавати ….             
    7    Матір Гайавти звали …. 
    8    Якого кольору стала ріка після того, як народи змили з себе фарбу бою?   

    9    Гітчі-Маніто закликав народи стати ….   



    Тема уроку.   Роберт Бернс. «Моє серце в верховині...». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза Елементи фольклору   
    17.03-19.03  


    Матеріал для опрацювання
    Чарівна краса лісів, та стрімкі вершини карпатських гір чимось нагадують природу Шотландії.
        Дивовижну красу рідної Шотландії описав у своїх поезіях Роберт Бернс. Поет народився у бідній селянській родині 25 січня 1759 року у невеличкому селищі Алловей. 25 січня у Шотландії вважається національним святом і відзначається шанувальниками творчості поета у всьому світі.
         Й.В.Гете писав, що Р.Бернс досягнув величі завдяки своїй народності, а Тарас Шевченко вважав поета народним та великим.
        В.Скотт так описав поета, зустрівшись з ним в одному з аристократичних салонів Единбурга: «Це була людина міцна, кремезна... Якби мені не було відомо, хто він такий, я б прийняв його за дуже розумного фермера... за справжнього “доброго господаря”, котрий сам ходить за плугом. У його зовнішності вгадувався великий розум та проникливість, і лише очі свідчили про постійну натуру... Великі темні очі горіли... коли він розповідав про щось із почуттям чи захопленням». Ставши відомим поетом, Роберт Бернс не залишився серед вишуканих аристократів единбурзьких салонів. Він повернувся додому, до важкої праці фермера, до коханої дружини Джин та дітей.


      
    ЗАВДАННЯ: 
    - Виразно прочитайте вірш Роберта Бернса «Моє серце в верховині...».
    Вам сподобався вірш? Поділіться своїми думками, почуттями з рідними вам людьми.

    - Подумайте, які почуття викликає у героя спогад про Батьківщину. Складіть словник почуттів ліричного героя.  (в робочому зошиті)

    Матеріал для опрацювання (продовження)
    Я думаю, що ви зрозуміли чим близька нам, українцям поезія великого шотландця Роберта Бернса, адже неповторна краса Шотландії співзвучна з красою українських Карпат. Ось уже кілька десятиліть бринить у перекладі сучасного перекладача Миколи Лукаша. А нещодавно сестри Леся і Галя Тельнюк окрилили «Верховину» своєю музикою.
    (Перегляньте  відеоролик пісні «Моє серце в верховині»)










    Комментариев нет:

    Отправить комментарий