5 клас.Зарубіжна література Навчання на період карантину

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 5 клас

ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ "ПОЛЛІАННА"



Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 5 класу із зарубіжної літератури

Тема:  Узагальнення і систематизація вивченого у 5 класі
25.95-28.05
ЗАВДАННЯ:    Повторити вивчений матеріал протягом року. 


Тема:  Узагальнення і систематизація вивченого у 5 класі
 21.05
 ЗАВДАННЯ:    Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/homework/1711022https://naurok.com.ua/test/homework/1711022

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=870195


Тема:  Контрольна робота№ 6 Сучасна літератури у колі добрих справ Тестові завдання
 18.05
 ЗАВДАННЯ:   Виконати завдання за посиланням   https://naurok.com.ua/test/homework/1708079https://naurok.com.ua/test/homework/1708079https://

naurok.com.ua/test/join?gamecode=680960


Тема: Урок  позакласного читання  №5  Маар П. «Що не день, то субота»
14.05
 ЗАВДАННЯ: 
  • Прочитайте повість П.Маара  «Що не день, то субота», можна прослухати 
  • переглянути буктрейлер про Суботика за посиланням:
  • За зразком створити власний буктрейлер до повісті-казки  «Що не день, то субота»
  • За посиланням: переглянути відгук на цей твір :


Тема:  Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. Реальне і фантастичне у творі. Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості
 30.04 - 08.05
 ЗАВДАННЯ: Зробіть записи в робочий зошит.1. Словникова роботаФантастика ( гр. phantastike – мистецтво уяви) – різновид художньої літератури, в якому авторська вигадка від зображення надзвичайних, нереальних явищ поширюється на створення особливого, вигаданого «чудового світу», що є творчою уявою письменника.
Фентезі – різновид фантастичної літератури, де містика і чаклунство сприймаються як реальність.
  • Прочитайте повість П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» або прослухайте аудіокнигу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YNUusHOC-kYhttps://www.youtube.com/watch?v=YNUusHOC-kY
  1. Дайте відповідь на запитання:  А що для вас означає слово «Бажання»?
  1. Створіть асоціативний ланцюжок до слова:            Бажання – це …..
  1.  Напишіть листа Суботику.   Фото в месенджер

Тема: Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика». Знайомство з героями твору.  Дива на фабриці Віллі Вонкі. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі   
 16.04-27.04  
 ЗАВДАННЯ:
  • Скласти пам’ятку для батьків щодо виховання дітей.
  • Складіть правила поведінки для дітей.
  • Намалюйте предмет, який би символізував твір Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».
Роботи здати в особисті повідомлення в месенджер
Тема: Короткий огляд сучасної літератури для дітей: Р. Дал, Туве Янсон, П. Маар, Дж. Кетлінг Ролінг та їхні твори13.04 ЗАВДАННЯ: Опрацювати статтю підручника с.265-267


Тема: Контрольна робота № 5 Сила  творчої уяви  Тестові завдання 
  02.04
Виконати контрольну роботу за посиланнямhttps://docs.google.com/forms/d/1rGyT_i4e0sQEOcbi5EVeZBgEgvNiXRnwDIG7VePZgFk/edithttps://docs.google.com/forms/d/1rGyT_i4e0sQEOcbi5EVeZBgEgvNiXRnwDIG7VePZgFk/edit



Тема: Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці». Знайомі образи з прочитаних книг.
 26.03-30.03
ЗАВДАННЯ: Виразно прочитайте вірш Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці». Складіть план вірша «Книги в червоній палітурці»Прослухайте музику Равеля «Іспанська рапсодія» https://www.youtube.com/watch?v=DAVHW-36LkU2. Що ви уявляєте, чуючи цю музику? Підготувати розповідь про героїню вірша, яка любить читати ( в робочому зошиті) Фото у вайбер.


Тема уроку. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.
12.03 - 23.03
ЗАВДАННЯ: 1.Навчитися виразно читати, переказувати розділи  повісті-казки Л. Керролла «Аліса в Країні Див», уміти виділяти головні епізоди й деталі, коментувати їх, характеризувати героїв.2. Намалювати ілюстрації до епізоду, який запам’ятався найбільше
3.Характеристику образу Аліси виконати письмово за допомогою заповнення анкети.
https://docs.google.com/forms/d/1Zr2WuClFr4unV-HDGqqeR8DnGsDkiMItaeSj6wEBFqQ/edit

 4.Виконай завдання в зошиті:«Хочеш знайти друга – з’єднай те, що роз’єднано!». Встановлення відповідностей
   1 Грифон                                    легко ображається  

 2 Королева                                    гоноровиста  

 3 Миша                                         усміхнений   

4 Потелячена Черепаха                 знервована та зла   

5 Гусениця                                        сумна  

 6 Чеширський Кіт                          роздратований


5.СКОРИСТАЙСЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛОМ: https://www.youtube.com/watch?v=4H5yLScZBgk&t=1230s Дай письмову відповідь на запитання в робочому зошиті: Чи відрізняється Аліса  у мультфільмі  від створеної Аліси в вашій уяві? Чим?





Комментариев нет:

Отправить комментарий