ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 5 клас
ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ "ПОЛЛІАННА"
Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 5 класу із
зарубіжної літератури
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого у 5 класі
25.95-28.05
ЗАВДАННЯ: Повторити вивчений матеріал протягом року.
Тема: Узагальнення
і систематизація вивченого у 5 класі
21.05
ЗАВДАННЯ: Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/homework/1711022https://naurok.com.ua/test/homework/1711022
Тема: Контрольна робота№ 6 Сучасна літератури у колі добрих справ Тестові
завдання
18.05
ЗАВДАННЯ: Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/homework/1708079https://naurok.com.ua/test/homework/1708079https://
Тема: Урок
позакласного читання №5 Маар П. «Що не день, то
субота»
14.05
ЗАВДАННЯ:
- Прочитайте повість П.Маара «Що не день, то субота», можна прослухати
- переглянути буктрейлер про Суботика за посиланням:
- За зразком створити власний буктрейлер до повісті-казки «Що не день, то субота»
- За посиланням: переглянути відгук на цей твір :
Тема: Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість
художнього світу твору. Оптимістичний
образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. Реальне і фантастичне у
творі. Елементи
фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій,
бажань і прагнень особистості
30.04 - 08.05
ЗАВДАННЯ: Зробіть записи в робочий зошит.1. Словникова роботаФантастика ( гр. phantastike – мистецтво уяви) –
різновид художньої літератури, в якому авторська вигадка від зображення
надзвичайних, нереальних явищ поширюється на створення особливого, вигаданого
«чудового світу», що є творчою уявою письменника.
Фентезі – різновид фантастичної
літератури, де містика і чаклунство сприймаються як реальність.
- Прочитайте повість П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається
в суботу» або прослухайте аудіокнигу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YNUusHOC-kYhttps://www.youtube.com/watch?v=YNUusHOC-kY
- Дайте відповідь на запитання: А що для вас означає слово «Бажання»?
- Створіть асоціативний ланцюжок до слова: Бажання – це …..
- Напишіть листа
Суботику. Фото в месенджер
Тема: Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика». Знайомство з героями твору. Дива на фабриці Віллі Вонкі. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі
16.04-27.04
ЗАВДАННЯ:
- Скласти пам’ятку для батьків щодо
виховання дітей.
- Складіть правила поведінки для дітей.
- Намалюйте предмет, який би символізував
твір Р. Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».
Роботи здати в особисті повідомлення в месенджер
Тема: Короткий огляд сучасної літератури для дітей: Р. Дал,
Туве Янсон, П. Маар, Дж. Кетлінг Ролінг та їхні твори13.04 ЗАВДАННЯ: Опрацювати статтю підручника с.265-267
Тема: Контрольна робота № 5 Сила творчої уяви Тестові завдання
02.04
Виконати контрольну роботу за посиланнямhttps://docs.google.com/forms/d/1rGyT_i4e0sQEOcbi5EVeZBgEgvNiXRnwDIG7VePZgFk/edithttps://docs.google.com/forms/d/1rGyT_i4e0sQEOcbi5EVeZBgEgvNiXRnwDIG7VePZgFk/edit
Тема:
Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої «Книги в червоній
палітурці». Знайомі образи з прочитаних книг.
26.03-30.03
ЗАВДАННЯ: Виразно
прочитайте вірш Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці». Складіть план вірша «Книги в червоній палітурці»Прослухайте
музику Равеля «Іспанська рапсодія» https://www.youtube.com/watch?v=DAVHW-36LkU2. Що ви
уявляєте, чуючи цю музику? Підготувати
розповідь про героїню вірша, яка любить читати ( в робочому зошиті) Фото у вайбер.
Тема уроку. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.
12.03 - 23.03
ЗАВДАННЯ: 1.Навчитися
виразно читати, переказувати розділи повісті-казки Л. Керролла «Аліса в
Країні Див», уміти виділяти головні епізоди й деталі, коментувати їх,
характеризувати героїв.2. Намалювати ілюстрації до епізоду, який запам’ятався
найбільше
3.Характеристику образу Аліси виконати письмово за допомогою заповнення анкети.
https://docs.google.com/forms/d/1Zr2WuClFr4unV-HDGqqeR8DnGsDkiMItaeSj6wEBFqQ/edit
4.Виконай завдання в зошиті:«Хочеш знайти друга – з’єднай те, що роз’єднано!». Встановлення відповідностей
1 Грифон легко
ображається
2 Королева гоноровиста
3 Миша усміхнений
4 Потелячена Черепаха знервована та зла
5 Гусениця сумна
6 Чеширський Кіт роздратований
5.СКОРИСТАЙСЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛОМ: https://www.youtube.com/watch?v=4H5yLScZBgk&t=1230s
Дай письмову відповідь на запитання в робочому зошиті: Чи
відрізняється Аліса у мультфільмі від
створеної Аліси в вашій уяві? Чим?
Комментариев нет:
Отправить комментарий