10 клас Мистецтво Навчання на період карантину


МИСТЕЦТВО 10 КЛАС



Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 10 класу з мистецтва
https://drive.google.com/file/d/18E0kQjCLg3nYDpVTabAVZ0IBF61CdYe4/view?usp=sharing


                             


  ВСІ РОБОТИ ПЕРЕСИЛАТИ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ В                                                                     МЕСЕНДЖЕР(Messenger) або ВАЙБЕР


Тема: Індійський класичний танець і його основні елементи (мудра і хаста) 
16.03
Завдання: Ознайомтеся з основними елементами індійського танцю мудра і хаста. Розробити власну схему жестів руками й продемонструвати свої вміння однокласникам. За бажанням організуйте шкільний фестиваль “Індійські танці”. Використовуючи інтернет-джерела, послухайте індійську музику, доберіть твори для зняття стресів, медитації
  
Тема: Кінематограф Індії: самобутність національної школи, насиченість музично-танцювальними епізодами. Боллівуд – найбільша у світі кіно-індустрія. Творчість  режисера і актора Раджа Капура    
 18.03
Завдання:        Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=TtCt2ak5PxA       або
https://www.youtube.com/watch?v=vjCv8F04b1o - "На мне японские ботинки, брюки из Англии. На мне шляпа из России. Но мое сердце из Индии..." - вся Индия в одной песне…
Прокоментуйте цитати з індійських фільмів (в робочому зошиті. Фото скиньте на вайбер)
Життя надто коротке, щоб витрачати його на ненависть…
Життя довге, але часу в нас замало…
Є люди, подібні іменам, які написані на піску – один порив вітру, і їх зносить…
- Якщо на серці таємниця, не можна тримати її в собі – треба відкритися…
Гора здається неприступною тільки здалеку.
Неприємності дістаються людині безкоштовно, а за радості приходиться платити…
Коли нам здається, що ми беремо життя під контроль, значить, під контроль нас бере воно…


Тема:  Самостійний перегляд фрагментів індійських кінофільмів. Дискусія на тему “Секрети популярності індійського кіно у світі”.          
  23.03
Завдання: Самостійно подивіться індійські кінофільми. Організуйте дискусію на тему «Секрети популярності індійського кіно у світі». (телефон, скайп, zoom)


Тема: Узагальнення теми. Мистецтво індійського культурного регіону   25.03
Завдання: Розробіть проект рекламного  буклету «Подорожуємо Індією» з використанням знакових візуальних образів мистецтва цієї країни.


Тема: Архітектура, образотворче і музичне мистецтво Арабського Сходу  
30.03
Завдання: Визначте найхарактерніші ознаки архітектури Арабо-мусульманського культурного регіону. Створіть презентацію «Мистецтво Арабського Сходу». Розкрийте значення ісламу для жителів Арабського Сходу.    

Тема: Значення ісламу – панівної релігії в країнах Близького  Сходу. Культові й світські споруди: мечеті, медресе, караван-сараї, ринки тощо. Мечеть пророка Магомета в Медині.   
01.04
Завдання: Перегляньте презентацію «Значення ісламу – панівної релігії в країнах Близького  Сходу.». Прокоментуйте її в робочих зошитах. Фото скиньте на вайбер.

Тема: Найголовніший храм мусульманського світу  – Кааба у Мецці. Блакитна мечеть у Стамбулі.  Мечеть Ханського палацу в Бахчисараї. Мечеть Аль-Рахма («Милосердя») у Києві    

 13.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, ознайомитися з культовими спорудами мусульманського світу, підготувати рекламний буклет про видатні  споруди-пам'ятки мусульманського світу.


Тема: Творчість видатного художниак-мініатюриста К. Бехзада. Килимарство Персії (нині – Іран), Туреччини. 

 15.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника. Ознайомитися з творчістю видатного художниак-мініатюриста К. БехзадаПрослухайте зразки музики арабського Сходу і назвіть її типові елементи. Поясніть, як ви розумієте цитату Аль-Фарабі: “Музика - це мелодія, об’єднана зі словом”.Ознайомитися з презентацією за посиланням  https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectvo-10-klas-tema-arabo---musulmanskiy-region-zhivopis-83569.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectvo-10-klas-tema-arabo---musulmanskiy-region-zhivopis-83569.html


Тема: Мистецький проект Ізнікська кераміка.    

 23.04 
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, ознайомитися зі зразками Ізнікської кераміки за посиланням http://feeriamandriv.com/blog/2016/11/15/таємниці-турецької-кераміки/, спробувати самостійно створити розпис кераміки за прикладом Ізнікської кераміки.


Тема: Стилі арабської каліграфії. Арабеска в живописі, архітектурі. 

 27.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, ознайомитися з презентацією за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-10-klasi-arhitektura-obrazotvorche-i-muzichne-mistectvo-arabskogo-shodu-stili-arabsko-kaligrafi-arabeska-v-zhivopisi-arhitekturi-109480.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-10-klasi-arhitektura-obrazotvorche-i-muzichne-mistectvo-arabskogo-shodu-stili-arabsko-kaligrafi-arabeska-v-zhivopisi-arhitekturi-109480.html
Знати різновиди мусульманської каліграфії.


Тема: Мистецький проект Підготувати за допомогою інтернету приклади арабески в живописі та архітектурі  

29.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, Продовжіть мистецьку подорож, укладаючи туристичні маршрути самостійно: У вирі Бразильського карнавалу «Медовий ліс» Індії (Мадхубані) Мачу-Пікчу  — місто серед хмар Велика мечеть Дженне  — африканське диво Містика танцю танура Японський сад і  чайні церемонії Художні дива В’єтнаму, Кореї, Камбоджі Мистецький світ аборигенів Австралії і  Океанії Загадки статуй острова Пасхи „ Упізнайте країни за відомими творами світового мистецтва.


Тема: Макамат професійна музика мусульманського Сходу. Музичні інструменти: струнно-щипкові  (уд, саз), струнно-смичкові (ребаб, кеманча), духові (най), ударні (дойра).   

 04.05
Завдання: Ознайомитися з матеріалом за посиланнямhttps://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-10-class-2018-standard-profile-level/13.phphttps://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-10-class-2018-standard-profile-level/13.php
Поміркуйте над питанням збереження «національних рис культури» в сучасному мистецтві, зокрема естрадній музиці. Чи важливо це? Наведіть аргументи своєї позиції.

Тема: Зразки музики арабського Сходу і назвіть її типові елементи. Поясніть, як ви розумієте цитату Аль-Фарабі: “Музика - це мелодія, об’єднана зі словом     

 06.05
Завдання: ознайомится зі Східною музикою за посиланням. Пояснити значення цитати 
Аль-Фарабі: “Музика - це мелодія, об’єднана зі словом"
 https://www.youtube.com/watchv=FTcFg01t5uMhttps://www.youtube.com/watch? v=FTcFg01t5uM  (письмово в зошиті)


Тема:  
Практикум.. Прочитайте свої улюблені казки чи оповідання з пам’ятки арабської літератури “Тисяча і одна ніч”. Поекспериментуйте в царині каліграфії та запишіть імена відомих персонажів, афоризми з твору

13.05
Завдання:
На ст 79 роздивіться зразка ізнікської кераміки.Схарактеризуйте особливості розпису. Які візерунки првернули увагу найбільше? Чому? Спробуйте 
поекспериментувати в царині каліграфії та запишіть імена відомих персонажів, афоризми з твору “Тисяча і одна ніч”.



Тема:  Практикум. Створення анти-стресового альбому з графічних арабесок.

18.05

Завдання:

Практикум. Створіть альбом анти-стрес з графічних арабесок, дайте їм емоційні назви. Потім  своїй малюнок розфарбовуйте для поліпшення емоційного стану (після перевтоми, під час поганого настрою тощо).




Тема:  Узагальнення теми


20.05

Завдання: виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/homework/1766033
https://naurok.com.ua/test/homework/1766033

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=650282






Тема:   Узагальнення матеріалу за рік


25.05-27.05 


Завдання:  виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=771133











Комментариев нет:

Отправить комментарий