МИСТЕЦТВО 10 КЛАС
ВСІ РОБОТИ ПЕРЕСИЛАТИ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ В МЕСЕНДЖЕР(Messenger) або ВАЙБЕР
Графік обов’язкових підсумкових робіт учнів 10 класу з мистецтва
https://drive.google.com/file/d/18E0kQjCLg3nYDpVTabAVZ0IBF61CdYe4/view?usp=sharingВСІ РОБОТИ ПЕРЕСИЛАТИ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ В МЕСЕНДЖЕР(Messenger) або ВАЙБЕР
Тема: Індійський класичний танець і його основні
елементи (мудра і хаста)
16.03
Завдання: Ознайомтеся з основними елементами індійського танцю – мудра і хаста. Розробити власну
схему жестів руками й продемонструвати свої вміння
однокласникам. За бажанням організуйте шкільний фестиваль “Індійські танці”. Використовуючи інтернет-джерела,
послухайте індійську музику, доберіть твори для зняття стресів, медитації
Тема: Кінематограф Індії: самобутність національної школи, насиченість
музично-танцювальними епізодами. Боллівуд – найбільша
у світі кіно-індустрія. Творчість режисера
і актора Раджа Капура
18.03
Завдання: Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=TtCt2ak5PxA або
https://www.youtube.com/watch?v=vjCv8F04b1o
- "На мне японские ботинки, брюки из Англии. На мне шляпа из России. Но
мое сердце из Индии..." - вся Индия в одной песне…
Прокоментуйте цитати з індійських фільмів (в робочому зошиті. Фото скиньте на вайбер)
Життя надто коротке, щоб витрачати його на ненависть…
Життя довге, але часу в нас замало…
Є люди, подібні іменам, які написані на піску – один
порив вітру, і їх зносить…
- Якщо на серці таємниця, не можна тримати її в собі –
треба відкритися…
Гора здається неприступною тільки здалеку.
Неприємності дістаються людині безкоштовно, а за
радості приходиться платити…
Коли нам здається, що ми беремо життя під контроль,
значить, під контроль нас бере воно…
Тема: Самостійний перегляд фрагментів індійських
кінофільмів. Дискусія на тему “Секрети популярності індійського кіно у світі”.
23.03
Завдання: Самостійно подивіться індійські кінофільми. Організуйте
дискусію на тему «Секрети популярності індійського кіно у світі». (телефон, скайп, zoom)
Тема: Узагальнення теми. Мистецтво індійського культурного регіону 25.03
Завдання: Розробіть проект
рекламного буклету «Подорожуємо Індією»
з використанням знакових візуальних образів мистецтва цієї країни.
Тема: Архітектура,
образотворче і музичне мистецтво Арабського Сходу
30.03
Завдання: Визначте найхарактерніші
ознаки архітектури Арабо-мусульманського культурного регіону. Створіть презентацію «Мистецтво Арабського Сходу».
Розкрийте значення ісламу для жителів Арабського Сходу.
Тема: Значення ісламу – панівної релігії в країнах
Близького Сходу. Культові й світські
споруди: мечеті, медресе, караван-сараї, ринки тощо. Мечеть пророка Магомета в Медині.
01.04
Завдання: Перегляньте презентацію «Значення ісламу – панівної
релігії в країнах Близького Сходу.».
Прокоментуйте її в робочих зошитах. Фото скиньте на вайбер.
Тема: Найголовніший храм мусульманського світу – Кааба у Мецці. Блакитна мечеть у Стамбулі. Мечеть Ханського палацу в Бахчисараї. Мечеть Аль-Рахма («Милосердя») у Києві
13.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, ознайомитися з культовими спорудами мусульманського світу, підготувати рекламний буклет про видатні споруди-пам'ятки мусульманського світу.Тема: Творчість видатного художниак-мініатюриста К. Бехзада. Килимарство Персії (нині – Іран), Туреччини.
15.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника. Ознайомитися з творчістю видатного художниак-мініатюриста К. Бехзада. Прослухайте зразки музики арабського Сходу і назвіть її типові елементи. Поясніть, як ви розумієте цитату Аль-Фарабі: “Музика - це мелодія, об’єднана зі словом”.Ознайомитися з презентацією за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectvo-10-klas-tema-arabo---musulmanskiy-region-zhivopis-83569.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectvo-10-klas-tema-arabo---musulmanskiy-region-zhivopis-83569.htmlТема: Мистецький проект Ізнікська кераміка.
23.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, ознайомитися зі зразками Ізнікської кераміки за посиланням http://feeriamandriv.com/blog/2016/11/15/таємниці-турецької-кераміки/, спробувати самостійно створити розпис кераміки за прикладом Ізнікської кераміки.Тема: Стилі арабської каліграфії. Арабеска в живописі, архітектурі.
27.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, ознайомитися з презентацією за посиланням.https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-10-klasi-arhitektura-obrazotvorche-i-muzichne-mistectvo-arabskogo-shodu-stili-arabsko-kaligrafi-arabeska-v-zhivopisi-arhitekturi-109480.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-10-klasi-arhitektura-obrazotvorche-i-muzichne-mistectvo-arabskogo-shodu-stili-arabsko-kaligrafi-arabeska-v-zhivopisi-arhitekturi-109480.html
Знати різновиди мусульманської каліграфії.
Тема: Мистецький проект Підготувати за допомогою інтернету приклади арабески в живописі та архітектурі
29.04
Завдання:Опрацювати матеріал підручника, Продовжіть мистецьку подорож, укладаючи туристичні маршрути самостійно: У вирі Бразильського карнавалу «Медовий ліс» Індії (Мадхубані) Мачу-Пікчу — місто серед хмар Велика мечеть Дженне — африканське диво Містика танцю танура Японський сад і чайні церемонії Художні дива В’єтнаму, Кореї, Камбоджі Мистецький світ аборигенів Австралії і Океанії Загадки статуй острова Пасхи Упізнайте країни за відомими творами світового мистецтва.Тема: Макамат – професійна музика мусульманського Сходу. Музичні інструменти: струнно-щипкові (уд, саз), струнно-смичкові (ребаб, кеманча), духові (най), ударні (дойра).
04.05
Завдання: Ознайомитися з матеріалом за посиланнямhttps://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-10-class-2018-standard-profile-level/13.phphttps://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-10-class-2018-standard-profile-level/13.php
Поміркуйте над питанням збереження «національних рис культури» в сучасному мистецтві, зокрема естрадній музиці. Чи важливо це? Наведіть аргументи своєї позиції.
Тема: Зразки музики арабського Сходу і назвіть її типові елементи. Поясніть, як ви розумієте цитату Аль-Фарабі: “Музика - це мелодія, об’єднана зі словом
06.05
Завдання: ознайомится зі Східною музикою за посиланням. Пояснити значення цитати Аль-Фарабі: “Музика - це мелодія, об’єднана зі словом"
https://www.youtube.com/watchv=FTcFg01t5uMhttps://www.youtube.com/watch? v=FTcFg01t5uM (письмово в зошиті)
Тема: Практикум.. Прочитайте свої улюблені казки чи оповідання з пам’ятки арабської літератури “Тисяча і одна ніч”. Поекспериментуйте в царині каліграфії та запишіть імена відомих персонажів, афоризми з твору
13.05
Завдання:
На ст 79 роздивіться зразка ізнікської кераміки.Схарактеризуйте особливості розпису. Які візерунки првернули увагу найбільше? Чому? Спробуйте
поекспериментувати в царині каліграфії та запишіть імена відомих персонажів, афоризми з твору “Тисяча і одна ніч”.
18.05
Завдання:
Практикум. Створіть альбом анти-стрес з графічних арабесок, дайте їм емоційні назви. Потім своїй малюнок розфарбовуйте для поліпшення емоційного стану (після перевтоми, під час поганого настрою тощо).
20.05
Завдання: виконайте тести
https://naurok.com.ua/test/homework/1766033
https://naurok.com.ua/test/homework/1766033
https://naurok.com.ua/test/homework/1766033
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=650282
Тема: Узагальнення матеріалу за
рік
25.05-27.05
Комментариев нет:
Отправить комментарий